گردشگری

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مراکز خرید معروف قشم


bazare bozorg ferdosi qeshm


بازار بزرگ فردوسی قشم دارای 3 طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر


مرکز خرید سیتی سنتر قشم از مراکز خرید جدید این جزیره است که از 2 فاز تشکیل شده. فازهای این مرکز خرید بوسیله یک پل هوایی به هم وصل شده اند و در کل متشکل از 2000 واحد تجاری , اداری و اقامتی می باشد.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

از امکانات این مجتمع تجاری می توان به سالن بولینگ و بیلیارد , رستوران و فست فود , سینما 4 بعدی , شهربازی و... اشاره کرد. گردشگران تور قشم خرداد 95 علاوه بر اینکه می توانند از این مرکز خرید هرچه را که میخواهند تهیه نمایند , می توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند و اوقات خوشی را سپری نمایند.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل های لوکس هند


انتخاب محل اقامت در هندوستان ، از اولویت های گردشگران تور هند به شمار می آید. شناسایی هتل های هند و معیارهای انتخاب هتل می تواند راهنمای مناسبی برای مسافران و گردشگران تور هند باشد. هتل دی سوریا دهلی نیو یکی از هتل های پنج ستاره هند میباشد که مطابق استاندارد های تعریف شده  مطابقت دارد و به همین دلیل هر فرد با هر سلیقه ای از اقامت در این هتل رضایت دارد.هتل دی سوریا دهلی نو هند دارای 253 اتاق می باشد که همه مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند.در تور هند میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.امکانات رفاهی هتل هتل دی سوریا دهلی نو هند شامل جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. برنامه گردش تور هند خود را نیز از ما بخواهید.

 هتل دی سوریا دهلی نو هند 

هتل دی سوریا دهلی نو هند


اقامت در سوئیت های هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن, ساهیباباد روزهای آرامی را در دهلی نو برای شما به ارمغان می آورد.مرکز آب گرم هتل مکان مناسی است برای اینکه خستگی های روزانه را از خود بیرون کرده و از خدمات ماساژ آن بهرمند شوید. استخر هتل نیز انتخاب دیگر شماست.مسافران تور هند میتوانند در این هتل زیبا اقامت خوبی را داشته باشند.  هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دارای ۲۱۶ اتاق مجهز می باشد. در فروشگاههای متعدد هتل می توانی به دیدن پرداخته و از اجناس آن ها خریداری نمایید. اگر جلسه مهمی را بخواهید ترتیب دهید این کار را می توانید در اتاق جلسات هتل به انجام رسانید. در دفتر گردشگری هتل می توانید برنامه تور هند خود را تنظیم نمایید. آرایشگاه و مرکز زیبایی هتل نیاز های مربوطه شما را برآورده می کند. پاکیزگی ، راحتی و ارائه خدمات هتل شما را از هر نظر راضی خواهد نمود. در تور هند میتوانید خاطرات خوبی را در این هتل برای خود رقم بزنید.

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

 هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

در این رستوران انواع غذا های اصیل و خوش طعم راجستانی ارائه می‌ شود. در اینجا برای پخت غذا ها از روغن سویا که روغنی گیاهی، سالم و مفید است استفاده می‌شود. در این رستوران با هر بودجه‌ ای می‌توانید غذا میل کنید چرا که قیمت غذاها از 85 تا 500 روپیه متغیر است. غذا های با کیفیت این رستوران و قیمت مناسب غذا ها باعث شده است تا این رستوران یک رستوران پر طرفدار شود و توریست ها یی که با تور هند به هند سفر می کنند به این رستوران زیبا سر می زنند و غذا هایش را امتحان می کنند.

رستوران Niros


در این رستوران شما می توانید طعم خاص غذا ها و نوشیدنی ها و بستنی های هندی را با کمی تنوع و تغییرات خوشایند تست کنید، غذا های این رستوران بسیار خوش طعم است و در فضایی آرام سرو می شود، در برابر این امکانات غذا های این رستوران نسبت به دیگر رستوران های هند کمی گران تر است، اما اگر شما در سفر خود به هند سری به این رستوران بزنید و غذا هایش را تست کنید حتما از طرفداران این رستوران خواهید شد. همچنین این رستوران یکی از رستوران های بین المللی است و علاوه بر غذاهای هندی می توانید طعم غذا های دیگری که دوست دارید را تست کنید.و یکی دیگر از دلایل شهرت این رستوران بستنی های بسیار خوشمزه ای است که این رستوران به صورت کاملا حرفه ای تهیه می کند و در اختیار مشتریان تور هند تعطیلات خرداد 95 و مردمانش قرار می دهد. حتما در سفرتان به این کشور زیبا سری به این رستوران بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد.

رستوران لهجه هند

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

جاذبه های دیدنی هند


این قلعه یکی از بزرگترین مراکز گردشگری در شهر دهلی پایتخت هندوستان میباشد.در زبان هندی لال به معنی سرخ میباشد که به دلیل استفاده از سنگ‌های سرخ در ساخت آن به این نام خوانده می‌شود. این قلعه به دستور شاه جهان پادشاه پنجم گورکانی در زمانی که پایتخت خود را از آگرا به دهلی تغییر داد ساخته شد.در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. ساخت این بنا به مدت 9سال طول کشید.این بنا در جوار رود یامونا واقع شده و به شکل یک هشت ضلعی نامرتب که به وسیله دیواری از سنگ های سرخ احاطه شده است ساخته شده است.این بنا از اجزای مختلفی تشکیل شده است از جمله دروازه لاهور که نامش از شهر لاهور پاکستان گرفته شده است , دروازه دهلی که به سمت دهلی قدیم میباشد, بخش زنانه یا خاص , دیوان عام و خاص که محل اختصاصی اقامت شاه بوده , باغ حیات وحش , مسجد مروارید که از مرمر سفید ساخته شده و در ساخت آنها از معماری اسلامی الهام گرفته شده است . مسافران تور هند میتوانند در این مکان زیبا لحظات خوبی را سپری کنند. در جای جای قصر می‌توانید نوشته‌هایی به زبان فارسی را مشاهده کنید که البته متاسفانه بخش زیادی از این کتیبه‌ها تخریب شده‌اند.هرسال در 15 آگوست که روز استقلال هند از انگلستان است، نخست وزیر هند پرچم ملی کشور را بر فراز این قلعه بالا برده و سخنرانی می‌کند.این بنا بطور کلی دارای 254 هکتار مساحت بوده و دیوارهای دفاعی آن حدود 2.4 کیلومتر طول دارند.درتور هند بهترین خاطرات را در ای منطقه زیبا سپری کنید. این دیوارها در بخش منتهی به رودخانه 18 متر و در بخشی که به سمت شهر است، 33 متر ارتفاع داشته و نقش مهمی در دفاع از مجموعه داشته‌اند.قلعه سرخ در سال 2007 در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان اثر معماری مشترک تمدن‌های هندو، ایرانی، اسلامی و تیموریان ثبت شده و نقش مهمی را در فضای سیاسی اجتماعی و تاریخی شهر دهلی داراست. دیدار از این بنای باشکوه در برنامه اصلی اغلب گردشگران تور هند اردیبهشت 95 وارد شده به هند است.

 قلعه سرخ هند

 قلعه سرخ هند


بندر گوا منطقه بسیار زیبایی واقع در هند است که یکی از مقاصد محبوب گردشگری در کشور هند به شمار می آید. این شهر دیدنی و چشم نواز با داشتن دیدنی های فراوان و جاذبه های گردشگری پر شمار از بهترین های تور هند به شمار می آید. در متن جاری به معرفی یکی از دیدنی های هند واقع در گوا، می پردازیم.

از مهمترین دیدنی های گوا مجموعه ایی از کلیساها میباشد. این بناها به دلیل قدمت و معماری زیبایشان سالانه توسط توریست های فراوانی از مسافران تور هند، مورد بازدید قار می گیرند.از مهمترین کلیساهای  گوا می توان به کلیساهای سنت فرانسیس، کلیسای جامع گوا، سنت مونیکا، کلیسای جامع گوا، سنت آگوستین بازار مارگو، کلیسای مارگو، کلیسای سنت آندرو، معبد ماهاسیا، کلیسای پتناجیم و … نام برد. لازم به ذکر است که این کلیساها به دلیل قدمت و صد البته اهمیتشان در سال ۱۹۸۶ در مجموعه آثار یونسکو ثبت شد.در تور هند خرداد 95 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 مجموعه کلیساهای گوا هند

 مجموعه کلیساهای گوا هند

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

تور کیش بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش از بازارهای بین المللی در حوزه خلیج فارس می باشد که بین خیابان فردوسی و بلوار رازی واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاری و اداری آغاز کرد. مساران تور کیش تعطیلات خرداد 95 با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و بر اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تهیه و در اختیارشان قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که با قیمت پایین و مناسب کالا ها و اقلام خود را عرضه می کنند. آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف , انواع مختل تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

تور کیش بازار پردیس یک کیش

بازار بین المللی پردیس یک کیش دارای 200 غرفه فعال می باشد که بهترین کالا را در اختیار خریداران خود قرار می دهد.مسافران تور کیش می توانند با رفتن به مرکز خرید پردیس یک کیش هم کالای مورد نیاز خود را بهترین جنس تهیه نمایند و هم از خرید خود لذت ببرند.

تور کیش بازار پردیس یک کیش

تور کیش بازار ونوس

بازار ونوس یکی از بازارهای خوب و قدیمی جزیره کیش می باشد. این بازار حدودا 15 سال است که مشغول فعالیت می باشد. این بازار متشکل از دو طبقه و 310 غرفه است که بیشتر در زمینه لباس زنانه , مردانه و بچگانه فعالیت دارند که در طبقه اول قرار گرفته اند. در طبقه دوم آن اکثرا دفاتر اداری و بازرگانی وجود دارد. در بازار ونوس کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد که مسافران عزیز تور کیش می توانند پس از خرید به رستوران رفته و غذای دلخواه خود را میل کنند و خستگی خود را برطرف نمایند. بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی واقع شده است. مسافران تور کیش تعطیلات تابستان 95 که به منظور خرید به این جزیره رفته اند قطعا از بازار ونوس دیدن می نمایند.

تور کیش بازار ونوس

تور کیش بازار ونوس

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

تور کیش خانه اعیانی

خانه اعیانی کیش از زیر مجموعه های شهر باستانی حریره این جزیره می باشد که  یادآور چند خانه قدیمی است که صاحب آن ها خانوارهایی از فلات ایران , کاشان و یزد بوده اند. این منطقه با اینکه کمتر مورد توجه گردشگران تور کیش خرداد 95 قرار می گیرد اما بهتر است بدانند که این خانه نمونه ای از مسکن جمعی قدیمی در حاشیه خلیج همیشه فارس محسوب می شود. این خانه وسعت زیادی دارد و کاشی های ستاره شکل آن نشان از زمان ایلخانان دارد که برای ساخت تخت سلیمان و سلطانیه از این کاشی ها استفاده شده است. لازم به ذکر است که این کاشی ها قطعا به جزیره کیش وارد شده است پس این عمارت متعلق به یکی ثروتمندان جزیره کیش بوده است.

تور کیش خانه اعیانی


جزیره هندورابی در کیش مکانی بسیار آرام و زیبا و می توان آن را یک منطقه غیر مسکونی به حساب آورد که دارای نمایی شگفت انگیز با سنگهایی زیبا می باشد که مورد توجه گردشگران به عنوان یک منطقه تفریحی و آرام قرار گرفته است . این جزیره جز مجموعه جزایر خلیج فارس و جز کیش می باشد . شما می توانید با تور کیش به این جزیره نیز بیایید و با شنا و گرفتن حمام آفتاب در جزیره هندورابی در کیش سفر خوشی را تجربه کنید . به علت نوع پوش گیاهی و آب و هووایی این جزیره مکانی مهم برای رشد انواع آبزیان می باشد . این جزیره که از جاذبه های توریستی کیش به شمار می رود سازمان منطقه آزاد کیش امکاناتی را برای جزیره هندورابی در کیش فراهم کرده است تا عده زیادی از گردشگران تور کیش تابستان 95 را به سمت خود جذب کند که عبارتند از  نصب اسکله شناور ، جاده دور جزیره ، مهمانسرا ، رستوران ، کافی شاپ  ، خودروهای اخنصاصی و . . . می باشد .

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

رستوران بلوچ پوکت تایلند یک رستوران هندی بوده که غذای تایلندی و هندی را به مراجعین تور تایلند ارائه می کند. دکوراسیون داخلی رستوران بلوچ پوکت تایلند به سبک هندی بوده و دارای کیفیت غذا خوبی می باشد. سرویس دهی و ارائه خدمات به بهترین نحو بوده و به تمام نیازهای مسافرین تور تایلند تعطیلات خرداد 95 در این رستوران توجه می شود.

 

رستوران بلوچ پوکت تایلند

رستوران بلوچ پوکت تایلند


رستوران هندی بلوچ پوکت تایلند

رستوران هندی بلوچ پوکت تایلند


برخی غذاهای رستوران هندی بلوچ پوکت تایلند

برخی غذاهای رستوران هندی بلوچ پوکت تایلند

رستوران رنگایا پوکت تایلند با غذاهای متنوع ژاپنی ، غذاهای دریایی و انواع استیک می باشد . مسافران تور تایلند تعطیلات تابستان 95 با خوردن یک فنجان از Tom Yam Goong (سوپ میگوی تند) و Gaeng Phed Yang  (اردک سرخ شده در ادویه کاری قرمز ) مزه واقعی غذا را در این رستوران درک می کنند .

 

رستوران رنگایا پوکت تایلند

رستوران رنگایا پوکت تایلند


رستوران رنگایا تایلند

رستوران رنگایا تایلند

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل 4 ستاره تایم بوتیک تایلند در کنار ساحل شهر پاتایا واقع شده است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید احداث شده و همین امر موجب گرایش مسافران تور تایلند خرداد 95 به این هتل گردیده است. اتاق های این هتل به سبک مدرن طراحی شده و استخر هتل در روی بام آن قرار گرفته است.

امکانات هتل تایم بوتیک پاتایا تایلند :

استخر روباز، لباسشویی، خشکشویی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، آسانسور، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، ترانسفر فرودگاه، جکوزی و ...

 

هتل تایم بوتیک تایلند

هتل تایم بوتیک تایلند


هتل 4 ستاره تایم بوتیک تایلند

هتل 4 ستاره تایم بوتیک تایلند


هتل 4 ستاره تایم بوتیک پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره تایم بوتیک پاتایا تایلند


 

هتل 5 ستاره تواین پالم پوکت تایلند در فاصله 175 متری ساحل سورین واقع شده و مجموعاً دارای 97 اتاق می باشد. فرودگاه این شهر 25 دقیقه با هتل تواین پالم فاصله دارد و باعث دسترسی راحت مسافران تور تایلند تابستان 95 به این هتل شده است. هتل دارای ایوان و استخر خصوصی می باشد.

امکانات هتل تواین پالم پوکت تایلند :

انبار بار و چمدان، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، گاوصندوق، بار، تهوی، امکانات جلسه و ضیافت، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، باشگاه ورزشی و ...

 

هتل تواین پالم تایلند

هتل تواین پالم تایلند


هتل 5 ستاره تواین پالم تایلند

هتل 5 ستاره تواین پالم تایلند


هتل 5 ستاره تواین پالم پوکت تایلند

هتل 5 ستاره تواین پالم پوکت تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره تواین پالم پوکت تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره تواین پالم پوکت تایلند

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین رستوران های پکن، تو یه جای دنج و آروم و زیبا، تو یه معبد قدیمی چینی قرار گرفته، دکورش خیلی زیباست، کارکنانش بسیا مهربونن و به خوبی سرویس دهی می کنن. TRB غذاهاش عالیه و تقریبا همه گردشگرا اون رو تایید می کنن و ازش رضایت دارن، حتی بعضیا اون رو بهترین رستوران پکن می دونن.در تور چین اردیبهشت 95 از این رستوران خوب استفاده نمایید.

  رستوران TRB پکن چین

  رستوران TRB پکن چین

این رستوران عجیب تخم مرغی که نام اصلی آن “لذت” است، در چین واقع شده و مساحت آن 600 متر مربع می باشد.در داخل رستوران اتاقکهایی به شکل تخم مرغ وجود داشته که افراد برای صرف غذای خود به داخل آنها رفته و درب را نیز می توانند ببندند. این رستوران رسما از تاریخ 1 می 2012 آغاز به کار کرده است.مسافران تور چین خرداد 95 میتوانند از این رستوران زیبا دیدن نمایند.

 رستوران تخم مرغی چین

 رستوران تخم مرغی چین

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

مناطق دیدنی چین

پارک بی های یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری چین، با مساحت 7 کیلومترمربع، یه پار آبی بزرگ داره که در اطراف دریاچه بیهای ساخته شده. در پارک بیهای نه تنها با معماری باستانی پکن روبه رو میشین بلکه میتونین از باغ سلطنتی دیدن کنین و به قایق سواری در دریاچه مشغول بشین یا در برکه نیلوفر آبی ماهیگیری کنین.مسافران تور چین در این مکان زیبا خاطرات خوشی را سپری کنند. از قسمتهای مهم این پارک می توان به معبد یونگآن اشاره کرد که بزرگترین مجموعه این پارک را تشکیل می دهد و به معبد صلح نیز مشهور است. سمبل این پارک معبدی لامائی است که در بالاترین نقطه پارک قرار گرفته و 36 متر ارتفاع دارد و در سال 1651 ساخته شده و 2 قطعه از بدن بودا در این محل نگهداری می گردد این پارک سلانه تعداد زیادی از مسافرین تور چین را به خود جدب کرده است.700000 متر مربع مساحت دارد ، تقریبانیمی از آن را یک دریاچه زیبا فراگرفته است یک مجسمه بودا از جنس سنگ یشم مرغوب در سالن اصلی این کاخ قرار دارد. یکی از مهم ترین و زیبا ترین قسمتهای این پارک سالن 9 اژدها و 5 اژدها است.

سالن 5 اژدها محلی بوده است که خدایان مونث برای ماهیگیری و تفریح از آن استفاده می کرده اند و این سالنها بوسیله یک پل که بشکل اژدهائی در حال شنا کردن میباشد به یکدیگر متصل شده اند. 
و شما گردشگران تور چین تعطیلات اردیبهشت 95 می توانید یک روز کامل را صرف بازدید از پارک بی های و معبد آن و جاذبه های دیگر آن کنید.

 

پارک بی های پکن چین

 

پارک بی های پکن چین

این باغ یکی از پارکهای معروف و کلاسیک شانگهای در منطقه Anren Jie است.این پارک در سال 1557 و در زمان سلسله( Ming1368-1644) با مساحتی بالغ بر 20.000متر مربع و به وسیله یکی از افسران وی به نام Panساخته شد که به نام وی Pan Yuduan نامیده شد.در تور چین میتوانید لحظات خوشی را سپری کنید.  Yu  در زبان چینی به معنی با صفا, خوشایند و رضایت بخش است.در تور چین میتوانید از این  این پارک در ابتدا برای پدر و مادر Pan ساخته شد.این باغ در طول 400 سال عمر خود توسط بازماندگان Pan رو به ویرانی و خرابی نهاد اما در سال 1760 توسط تعدادی از بازرگانان خریداری و عملیات بازسازی در آن به مدت 20 سال انجام می شود.در این باغ 6 منطقه دیدنی و یا سالن به نامهای Sansui Hall, Wanhua Chamber, Dianchun Hall, Huijing Hall, Yuhua Hall  وقسمتهای داخلی باغ وجود دارد. مسافران تور چین تعطیلات خرداد 95 میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

یویوان باغ چین

 

یویوان باغ چین

  • mali mohamadi