گردشگری

  • ۰
  • ۰

رستوران های مشهد1398

رستوران پدیده شاندیز مشهد

معرفی:رستوران پدیده شاندیز یکی از معروف ترین و محبوب ترین رستوران های این شهر زیارتی میباشد.این رستوران به دلیل داشتن فضای دل نشین و کیفیت غذای عالی در بین مسافران و گردشگران تور مشهد طرفدار زیادی دارد.رستوران پدیده شاندیز دارای شعب مختلف در کشور میباشد.کیفیت غذا های این رستوران با رستوران های دیگر واقعا قابل مقایسه نمیباشد.پرسنل های رستوران خوش برخورد هستند و با خوش روی از مسافران و زائران تور مشهد تور مشهد تابستان 98 پذیرایی میکنند.رستوران پدیده شاندیز مشهد دارای 2 محیط مجزای مدرن و سفره خانه ای بوده که گردشگران تور داخلی بنا بر سلیقه خود می توانند هر یک را انتخاب کنند و از غذا خوردن در آن محیط لذت ببرند.ظرفیت این رستوران حدود 2000 نفر می باشد. از امکانات خوب رستوران پدیده شاندیز مشهد می توان به داشتن دستگاه پوز، سالاد بار، پارکینگ اختصاصی، موزیک زنده و امکان رزرو تلفنی اشاره کرد.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

منو رستوران:رستوران پدیده شاندیز دارای منو غذایی از انواع غذا های ایرانی بوده است.منو رستوران از تنوع بالایی برخوردار می باشد و سلیقه های گوناگون را در برمی گیرد. غذاهای رستوران شاندیز توسط آشپزهایی ماهر طبخ می گردد تور مشهد لحظه آخری که عطر و طعمی بی نظیر دارند، همچنین این غذاها با تزئینی چشم نواز در اختیار گردشگران تور مشهد قرار میگیرد.شیشیلیک یکی از معروف ترین غذای این رستوران میباشد.

ساعت کاری:رستوران پدیده شاندیز از  11 صبح الی 22 شب آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

موقعیت مکانی:مشهد، شاندیز، پدیده شاندیز

پیشنهاد ما:اگر به این شهر زیارتی سفر کردید میتوانید به این رستوران معروف با فضای دل نشین بروید و از بهترین و لذیذ ترین غذا های با کیفیت رستوران نوش جان کنید.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

 


رستوران گراناز مشهد

رستوران گراناز یکی از بهترین رستوران های شهر مشهد می باشد. ظرفیت این رستوران 100 نفر است. در این رستوران انواع غذاهای کبابی روی زغال سرو می شود. این رستوران همه روزه از صبح تا شب آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. مسافران تور مشهد می توانند با رفتن به این رستوران غذای مورد علاقه خود را میل کنند.

آدرس: مشهد- بلوار وکیل آباد- نبش وکیل آباد 77 رستوران گراناز

رستوران گراناز مشهد 

رستوران گراناز مشهد


رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد. این رستوران در کنار میدان آبشار مشهد قرار گرفته است. رستوران قرمه خوران همه روزه از ساعت 11 تا 24 آماده پذیرایی از زائران و مسافران تور مشهد می باشد. در این رستوران انواغ غذاهای ایرانی و سنتی سرو  می شود که به دلیل کیفیت غذایی بالا مورد توجه مسافران تور مشهد  قرار گرفته است. مسافران می توانند با رفتن به این رستوران غذاهای مورد علافه خود را میل نمایند.

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد

رستوران قرمه خوران شاندیز مشهد


رستوران کبابی عبداللهی مشهد

رستوران کبابی عبداللهی یکی از بهترین و معروفترین کبابی را در شهر مقدس تور کیش مشهد می باشد و در خیابان قاسم آباد واقع شده است.در این رستوران می توانید انواع غذاهای کبابی و سنتی را سفارش و نوش جان نمایید.این رستوران تاکنون توانسته رضایت مشتریان و مسافران تور مشهد خود را کسب کند.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد
  • ۹۸/۰۲/۲۳
  • mali mohamadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی